要阿叻下跪

陳百祥(阿叻)早前矢言,如果由網民發起的「萬千熄機賀台慶」能夠令TVB台慶節目收視跌剩2-3點,他願意由電視城跪住行路返屋企。此言一出,立即惹來更大迴響,更有另一批網民開Group,希望找出全港800個受調查公司委託安裝收視紀錄儀的家庭,一同於當晚熄機推低收視。(現行的收視調查,是根據調查公司於全港800個家庭安裝的收視紀錄儀所取得的觀看電視節目紀錄,推算出全港收視率。調查公司會事先徵詢被揀選家庭意願才進行安裝,而每次轉台或開電視,家庭成員都要用遙控器輸入紀錄。協助調查的家庭據知會有1000元超市禮券作獎勵。) 

行動甚有「大衛挑戰巨人」的意味,幾日之間已經獲得逾萬人讚好,到底行動的目的何在?我們訪問了這個群組的代表—

Q︰你哋係咩背景(年紀、職業)?同之前撐HKTV發牌嘅朋友有冇關係?因咩事要開呢個Group?
A︰我哋係膠登討論區嘅網民,只係一班互不相識嘅香港居民,沒有任何政治聯繫,但之前有出席撐HKTV發牌嘅集會。開呢個Group嘅原因當然係因為早前阿叻嘅言論,挑釁香港人,所以先有呢個回應。

Q︰行動目的係咪純粹係想阿叻下跪?
A︰行動目的不是純粹只係想阿叻下跪,可能有一些網民純粹只想睇戲,但我哋係想借呢個行動,向TVB表達我哋嘅不滿,同埋對冇電視選擇權嘅憤怒,我哋唔想再睇啲千篇一律嘅節目。

Q︰點睇阿叻嘅言行?
A︰阿叻嘅言行挑戰香港人底線之餘,更加反映咗TVB嘅高傲自大,以為觀眾冇咗佢哋就唔得。

Q︰而家搵到幾多個收視盒?估計11/19之前可以搵到幾多?
A︰暫時搵到大约五個盒,喺一星期內可以搵到幾多我哋都唔知,呢樣要睇大家為咗要阿叻找數可以去得幾盡。

Q︰搵到的話,會叫對方點做?
A︰搵到嘅話會盡力說服佢罷睇十九號晚嘅台慶show,但一切都會尊重對方意願。如果網友知道身邊朋友係用戶之一,可以約佢去街食飯,或者同佢講,熄機嘅話可以睇到比台慶更有娛樂性嘅嘢。

Q︰有冇同呢啲受訪戶接觸過?有冇得意發現?
A︰有,從中我哋知道好多有關收視統計嘅嘢,亦發現好多網友其實唔知收視率係點計出嚟。

Q︰驚唔驚TVB/調查公司有對策,或者搵你哋麻煩?
A︰非常害怕,我們尤其擔心同我們聯繫嘅用戶,所以同對方嘅對話、收集到嘅資料都絕對保密。

Q︰你哋自己本身睇唔睇TVB?TVB節目,喜歡 / 討厭?
A︰我本人不討厭,我只係想有個選擇權,a台做得好我可以轉睇b台,但而家我們冇得揀,只能揀熄機。

Q︰你會唔會睇台慶?
A︰堅決罷睇

Q︰有冇信心行動成功?
A︰要跌到2-3點太難,但若去到十零點都算十分成功。

Q︰如果阿叻唔找數會點?
A︰會有跟進行動

熱門文章