秋生bb論

日前擔任台慶頒獎嘉賓的黃秋生,在台上搞氣氛笑指人稱「嘉欣BB」的鍾嘉欣:「幾廿歲仲叫BB!」不料惹來嘉欣的粉絲在微博鬧爆。秋生昨日在微博致歉並留言說:「若鍾嘉欣有不快我願意道歉,若只是你們不快,我亦願意道歉,你們寫要說甚麼?我在後面簽名!」
至於嘉欣接受本報記者訪問時,表示從沒怪秋生:「根本冇放喺心,BB呢個暱稱係傳媒畀,好多人都叫我BB。希望大家唔好為小事煩惱,呢個世界充滿愛。」


就係咁嘅,事緣前日頒獎禮當晚,鍾嘉欣封視后一說已經高唱入雲,連盛傳疊埋心水唔續約嘅楊怡都本住「陪坐」姿態戥人高興;投自己一票嘅《巨輪》田蕊妮就更加對自己冇信心。咁又係,一來唔係親生女,二來係對台過檔,對某啲高層而言,都係嘉欣BB「抵錫」啲。但最後賽果,係田蕊妮封雙料視后,無論係所謂807人組成嘅專業評審團定係民選都好,田蕊妮兩邊都贏。

咁,唔通秋生要為嘉欣BB失落視后而道歉?唔係,佢係話,如果當晚佢頒視后之前嘅一番言論令嘉欣BB或者佢嘅fans唔舒服,佢會道歉。

秋生當晚講咗啲咩呢?佢先係話,呢最後五強,佢由細睇到大(秋生係話:「呢幾個,都係我睇佢嘅戲大嘅。」),然後逐個講喇:「陳法拉,我梗係睇佢嘅戲大,但陳法拉今日好似冇嚟。如果冇嚟都攞到嘅話,
咁TVB就真係非常之……掂喇。鍾嘉欣……鍾嘉欣……嘩,幾廿歲都叫BB,我唔敢話睇佢嘅戲大呀呢個。徐子珊,嘩徐子珊呢個犀利喇,真係,唔睇佢戲都大呀。
楊怡,楊怡呢個,就全香港嘅男人都睇佢戲就大0架啦。42吋胸,男神呀呢度寫。田蕊妮,我一定睇佢嘅戲大,唔信你問你老公,我睇你嘅戲大0架。拿,如果咁多人揀,我一定揀你。」就係呢句「幾廿歲都叫BB」,令嘉欣BB 嘅fans好唔舒服,又出動人海戰術鬧爆秋生。


其實呢,嘉欣BB嘅fans都係將偶像失獎嘅怒氣,發洩埋喺秋生身上,而且個個候選人都急不及待喺微博抒發心聲話點點點,江美儀直頭將你個微博由底洗版洗到上面再洗番落底,洗到你嗌救命,係得大熱倒灶嘅嘉欣BB遲遲唔講嘢,等到差唔到24小時後先至連發PO俾fans話:「粉絲們:No words can express how grateful I am to have good fans like you guys. 你們對我的支持、付出,真的令我深深感動!
謝謝你們,辛苦你們,漏夜整支持牌給我,大風大雨去排隊,在外面等我. I will keep trying my best in all my works to repay! But as for now, plz take good care!」好感動。 

熱門文章