吳君如38G隆胸雞點擊八壯士

吳君如隆胸 並非真人真事,只是吳君如為了拍攝新戲《金雞sss》而犧牲色相大膽隆胸,而且是隆出 38G 巨乳,真係唔用得都睇得! 今次吳君如更於新戲海報以巨乳迎戰一眾壯男,真係艷福無邊!


現年48歲的吳君如拋胸為藝術犧牲,利用特技倒模隆出38G巨胸,入型入格扮妓女金雞,不過皮肉錢唔易賺,變了巨胸雞的君如腰骨赤赤痛,收工「拆彈」時更試過撕爛肉,苦不堪言!君如日前更化身瑪麗蓮夢露,跟八位半裸大隻男拍海報,由iPad身材激變38G超級波的她,彎身露假點都不怕,點擊八壯士!

吳君如孭飛的賀歲片《金雞sss》下月30日上映,大打人情牌,邀請好友張家輝、古天樂及梁家輝等演出。日前「阿金」吳君如在葵涌拍攝電影海報,以瑪麗蓮夢露性感造型,大晒38G巨胸及長腿,電影公司安排八位半裸大隻男拱照君如,男模更抱起她嘟嘴扮錫,香艷不足,搞笑有餘,君如擺出腿張開甫士時,更不慎露出白色打底褲。

當日君如有假胸護身,一於冇有怕,彎低身、露點都毫不忌諱,她笑說:「由佢啦!橫掂個胸都唔係真係我。」君如由iPad身材變38G巨胸人,問到假胸製作過程?她即搞笑地說:「由香港出發去韓國,搭四個鐘飛機,入咗手術室,醫生開刀塞咗矽膠入去,頭尾喺韓國休息咗兩日,拍完戲諗住攞番出嚟,又搭飛機去韓國。」她指今次巨乳有G Cup,令她很疲倦,整個人的生活亦有所改變:「我返屋企受歡迎咗啦,陳可辛畀多咗家用,但係我日日要搵按摩師捽腰骨,原來大胸係好攰,真係會腰骨痛!」

其後君如才正經地說:「其實係個特技師做得非常好,要倒模外,個胸用一次就爛,每次都要花幾個鐘黐個胸,因為我本身好好動,又鍾意講嘢,特技化妝師講得最多係『don’t move(唔好郁)』同埋『don’t talk(唔好講)』,我話做唔到,因為talk同move係我性格,之後嗰幾個鐘佢就不停話『don’t move Sandra(君如)please』,我話不如好似整容咁,畀支麻醉針我得唔得?我就可以唔move,不過佢真係做得好細緻,連做凸點、乳頭、乳暈都做得好似,我甘拜下風。」

裸照嚇窒古仔

君如又自爆做了一件最絕的事,她笑說:「我整咗特技胸後,梗係要留念啦,我影咗張裸照擺喺手機,每個男明星一開工,就扮冇嘢咁畀張裸照佢哋睇,大家第一個反應都係唔好意思,做乜將私下裸照拎出嚟,然後每一個男明星都係九秒九成塊面紅晒,我就好得逞咁笑到好開心。初初我仲以為佢哋睇完會好興奮,之後先發覺個個都係唔好意思睇朋友嗰個(胸)。」問到誰人反應最大?君如指第一個做實驗是古天樂(古仔),他的臉立即由零標到一百紅色,其後看清楚才知道是假胸,每個男星都成功被整蠱。

君如表示黐假胸過程很辛苦,她說:「每次收工搣啲膠,起碼搣半個鐘,我份人又心急,有次好大力扯甩啲膠紙,之後就慘喇!返屋企啲膠原來仲黐住喺我皮膚周圍,捽到啲肉爛晒,即時有個感覺好似賺緊皮肉錢。」她指電影並非三級,故沒有假露點場面,只會點到即止。

熱門文章