那夜凌晨預告

《那夜凌晨,我坐上了旺角開往大埔的紅VAN》喺香港時間噚晚於柏林影展舉行首映及記者場,只知片中好多政治喻意隱含香港人現今情況,導演陳果都話:「呢部係香港電影,所以我哋冇考慮國內。我哋想講番我哋香港想講嘅嘢,呢個係我哋好重要嘅問題。」

陳果曾經有「九七三部曲」——《香港製造》、《去年烟花特别多》同《細路祥》,今次《那夜凌晨》開宗明義有政治投射,不少網民話:「就算係爛尾,都要入場支持!」只可惜香港嘅觀眾要等到年中先有得睇。早前《那夜凌晨》先後出過兩條預告,唔夠喉,幸而啱啱喺網上又再流出多一條電影片段,今次條片就唔係好似之前兩條咁係預告片,而係電影入面嘅其中一段,仲有好多對白0添。

呢part係講大家開始發現四圍冇晒人,個個開始打電話,但就打唔通,飾演小巴司機嘅林雪就用好地道嘅粗口叫大家落車,但就冇人夠膽落。任達華演嘅發叔就第一個起身,成個大佬咁款做leader,而李璨琛飾演嘅白粉佬都入型入格。


陳果話呢套電影係拍畀香港人嘅電影,故此對白句句精警,好似徐天佑喺片段入面講咗句:「大家無謂再呃自己話出面一切係正常,我諗,大家係時候停一停,面對我哋見到嘅現實。」嘩,單單係呢一句,已經中晒香港人要面對嘅政治現實。

熱門文章